mandag den 1. september 2014

Studiestart og faktortid...

Tja, som "gammel rotte i faget" føles det nu lidt mærkeligt at være studerende på tidsskema. Jeg har indlagt 2 timers studietid hver mandag fra 8-10 eller 10-12, og så må jeg jo se, om tiden rækker til det.
Ellers står alle i fsk jo i en situation, hvor der skal forhandles tid til opgaven med lederen....gaaaabbbb....
Nå, men en fin start, det var hyggeligt at møde alle andre, og jeg er utroligt glad og taknemmelig for, at jeg har fået lov til at være studerende igen. Hvilket privilegie, at kunne forlade arbejdspladsen, og køre til Hasle Skole på studie, og fordybe sig i et kreativt liniefag.


Noget af det, jeg tænker meget over er, hvordan skal man få integreret en innovativ it side i design begrebet ?? Det skal jo ikke blive for meget "installationsagtigt", idet brugerne er børn, og det skal give mening for dem.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar